شيوه تکميل پروفايل کاربري و تکميل آدرس جهت ارسال پستي:
(لطفا همه اطلاعات را دقيق تکميل نماييد تا محصولات آموزشي شما در صف ارسال قرار بگيرند)
"منوي کاربري - داشبورد کاربر-ويرايش اطلاعات حساب کاربري-تغيير کلمه عبور و تکميل پروفايل" لطفا تکميل همه موارد انجام شود
راهنمای خريد محصولات آموزشي و ثبت نام در سایت به صورت تصویری:
1- در دوره مورد نظر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید
2- در صورتی که کد تخفیف در اختیار دارید، کد را در بخش زیر وارد کرده و بر روی گزینه استفاده از کد تخفیف کلیک کنید تا کد در صورتحساب شما اعمال شود
3- بر روی ادامه مراحل ثبت نام کلیک کنید
4- در این مرحله در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید، اطلاعات کاربری خود را به دقت تکمیل نمایید (کیبورد را در حالت لاتین قرار دهید)
در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اید شماره تلفن همراه و رمز عبوری که در زمان ثبت نام تعیین کرده اید را وارد نمایید
(در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده اید بر روی "رمز خود را فراموش کرده اید" کلیک فرمایید)
5- در ادامه جهت پرداخت هزینه دوره با استفاده از کارت بانکی خود وارد درگاه بانکی شوید. پس از پرداخت، در صورت موفق بودن پرداخت در بخش داشبورد کاربر، دوره های من، به دوره آموزشی مورد نظر دسترسی خواهید داشت
توجه: در دوره های رایگان نیازی به انجام مراحل بانکی نمی باشد و صرفا می بایست مراحل ثبت نام در دوره را انجام دهید
مشاهده محتوای دوره آموزشی
بعد از اتمام ثبت نام در دوره آموزشی، شما می توانید در بخش داشبورد کاربر، دوره های من، عنوان دوره مورد نظر را مشاهده و وارد دوره شوید.
توجه: به دلیل دریافت همزمان محتوای فیلمها از سرور، سرعت پخش فیلمها به سرعت اینترنت شما بستگی دارد
خريد بسته آموزشي و محصولات آموزشي فيزيکي
کافيست مراحل فوق را عينا دنبال نماييد. طبيعتا بعد از خريد بسته آموزشي و ساير محصولات فيزيکي، در قسمت "دوره هاي من" اسم محصول آموزشي نوشته خواهد شد و پس از تاييد نهايي در پرداخت طبق بازه زماني که در توضيحات آن محصول نوشته شده (3 الي 7 روز کاري) محصول آموزشي از سوي گروه آموزشي، به آدرس مندرج در "قسمت کاربري" (هنگام ثبت نام در سايت) ارسال خواهد شد. لطفا در تکميل آدرس پستي خود نهايت دقت را به عمل آوريد. در صورت تمايل به ويرايش اطلاعات ثبت نامي مي توانيد از قسمت "داشبورد کاربر-ويرايش اطلاعات حساب کاربري-تغيير کلمه عبور و تکميل پروفايل" اقدام نماييد. در صورت بروز هرگونه اشکال مي توانيد از قسمت "داشبورد کاربر-پشتيباني کاربر-درخواست پشتيباني" سوال خود را مطرح نماييد.